Politica de viitor
- Home
- Politica de viitor
Politica de viitor

Sănătatea noastră depinde de un mediu curat
Sterilizarea UV - o opțiune excelentă și de viitor
Produsele UVshop.ro ajută la sterilizarea apei, aerului și suprafețelor, eliminând bacteriile, virusurile și alte microorganisme dăunătoare. Astfel, contribuim la unui mediu care îmbunătățește calitatea vieții, atât acasă cât și la locul de muncă.
240+
Clienți mulțumiți
Poți reduce și tu riscul de contaminare. Alege soluțiile UVShop.ro!
Care sunt obiectivele noastre?



CREȘTEREA NUMĂRLUI DE VÂNZĂRI
Ne propunem să extindem numărul de vizite și întâlniri cu potențialii reselleri (magazinele de instalații, electrice, bricolaj, etc.). Astfel, dorim să atragem mai mulți lunar, semestrial și anual, pentru a ne menține relevanța și crește prezența în diverse segmente de piață. În paralel, ne concentrăm și pe menținerea unui flux sănătos de comenzi atât pe site-ul nostru, cât și pe platformele externe de vânzări, precum eMAG.ro, eMAG.hu și, în viitor, deschiderea unui cont pe eMAG.bg.
DEZVOLTAREA PORTOFOLIULUI DE PRODUSE
Un alt obiectiv al nostru este să diversificăm și să îmbogățim gama de produse oferite, pentru a răspunde mai bine cerințelor actuale de pe piață. Continuăm să ne informăm cu privire la noile tehnologii apărute și monitorizăm tendințele din domeniu.
Prin extinderea portofoliului, obiectivul nostru este să creștem cifra de afaceri cu 20% în următorul an fiscal.

Extinderea SERVICIILOR
Dorim să promovăm și să extindem serviciul de întreținere și mentenanță la nivel local si național.
Creșterea vizibilității online
Vom investi în promovarea brandului UVShop pentru a ajunge la o audiență mai largă.
Feedback-ul clienților
Ascultăm părerile clienților noștri pentru a îmbunătăți produsele și serviciile oferite.
Ne dorim să stabilim parteneriate cu mai mulți furnizori atât din țară, cât și internaționali. Astfel, putem diversifica ofertele și serviciile UVShop.ro și să răspundem cerințelor tot mai diversificate ale pieței. Momentan, avem peste 20 de parteneriate cu furnizori din industrie, dar ne dorim ca acest număr să crească cât mai mult în următorii ani.
Obiectivul nostru pe termen mediu este să atingem o creștere durabilă a veniturilor cu 30% în următorii 2 ani. Acest lucru va fi realizat prin diversificarea și îmbunătățirea portofoliului de produse, optimizarea proceselor de vânzare, extinderea și diversificarea colaborării cu clienții revânzători (B2B) și îmbunătățirea experienței clienților.
Vrem să creștem notorietatea afacerii cu 30% în următorii 2 ani, prin lansarea unor campanii de marketing și brand awareness la nivel local și național. Pe termen lung, ne concentrăm pe transformarea digitală a companiei, pentru a sprijini inovațiile și ideile de marketing care vor contribui la dezvoltarea unor modalități mai eficiente și mai bune de a interacționa cu clienții.


